söndag 30 december 2012

inläggets rubrik

Här säger man"stay tuned" men vad händer? Ingenting. Men min dator är så förbaskat dålig att jag endast vill slå den i bitar när jag använder den. Det började med att jag installerade Photoshop och lilla emachines sa tvärt NEJ och vägrade allt, sen va, så får man den fixad - helt gratis (eller ja, 80 bucks för en ny ..hårdvara?) och det första jag gör är att installera ett filmredigeringsprogram och nu är vi tillbaka på ruta noll. Begreppet Lära sig av sina misstag står och dunkar skallen i väggen.
 
Hur zom. Lite kort och gott kan jag väl säga såhär: del två av semesteveckan spenderades inte i Baltimore utan i Elicott City som ligger en bit utanför. Vi gjorde främst tre saker: 1) kollade på film 2) tog kort på Jakobs feta katt Christmas 3) hängde på mallet.
 
Bild på oss i Jakobs rum, unga, glada och fulla av möjligheter:
Bild på Jakobs feta katt Christmas:
 
 
Nu är jag back on track med jobb och allt såntdär. Fetkul. Önskar att hela livet var en enda lång semester, men uppenbarligen så funkar det inte så.
 
Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar