lördag 15 december 2012

ring a ding ding

Hejsan amigos.

Vad har jag gjort i veckan? Inte mycket. Det bästa jag gjorde hände för cirka en timme sen då jag gick bort till university store och köpte massa sushi för endast 9 dollar. Innan jag börjde traska mot affären tänkte jag att uhh vad jobbigt att behöva gå hela vägen dit!!! Men sen tänkte jag att 10 kvarter är ju inte så mycket, speciellt inte med tanke på det billiga billiga priset. Ska jag ha sådan billig sushi i Ljusdal får jag vänta i några år till innan jag ens kan börja gå. Sedan började jag tänka: är 10 kvarter mycket eller lite? Vad är mycket? Vad är lite? Vad är långsam gång? Vad är kallt? Vad är dyrt? Jag kände att jag helt tappat uppfattningen om allt. Dock hann jag inte ägna så himla mycket tankegång åt detta då det tar mig cirka 7 minuter att gå till affären och när jag väl kom in dit så fick sushin min fulla uppmärksamhet. (Tänker ju nu då att 7 minuter inte är en sån lång promenad, men å andra sidan går jag i en frikkin räserfart också. HM.)

På hemvägen tänkte jag på julklappar. Jag kom på ett tilllägg i min önskelista men har dessvärre glömt bort vad det var. Det skulle ha kunnat vara en tub med kalles kaviar då den tog slut i veckan (veckans sämsta grej). Men samtidigt; känns ju lite som att over do it när man önskar sig kalles kaviar i julklapp, så gott är det ändå inte.


Så det här var ett helt värdelöst inlägg men speglar min vecka alldeles utmärkt. Och det har varit så så så skönt att bara ha en innehållslös vecka. Det har varit jag, carrie, miranda, samantha och charlotte. Järngänget <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar