måndag 10 december 2012

note to self: använd superkameran oftare

Hejsan alla!
 
Jag har en superkamera som jag inte använder pga att jag tror att jag måste ha photoshop och göra dom fina, men det får jag helt enkelt strunta i. Efter vad Photoshop gjorde mot min sweet sweet dator kan jag helt enkelt inte lita på hen igen. So screw you photoshop, I'm on my own now.
 
Så:
 Vi skulle baka pepparkakor och lussebullar! Nom nom nom. Det var Viktor, Anna
 och jag! Dom lyckliga kompisarna.
Vi tände ett adventsljus och lyssnade på julmusik, ett tag i alla fall. Det laggade ju så hemskt att vi fick lyssna på vanlig musik i stället. Det var väldigt kul, har saknat att kunna lyssna på musik högt i högtalare. Tycker sånt e toppen liksom
 Pepparkaksdegen var färdig och allt så det var bara att sätta igång med bakningen (Y)
 Pepparkaksbakning i äkta lycklig julstämning
 Tada! Det fanns jätteroliga formar, som gitarrer, fötter, grodor och så vidare. Fick med mig en påse pepprisar hem som jag tänkte bjussa värdfamiljen på men hade ett så kallat moment of weakness för ca 10 minuter sen och åt upp allt, h3h3. What can you do?
SÅ kul hade vi hela dagen. Sedan gjorde Anna lussebullar, jag gjorde tre stycken. Sen kollade vi på youtubevideos med överviga idrottsatleter. Sen gick vi hem. Sen gick vi ut och dansade hela natten. Bra lördag, bäst var att hela dagen var gratis. Jag älskar gratis.
 
HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar