onsdag 31 oktober 2012

Hej!!!!

Jag lever. Jag har fortfarande vatten i öronen men det försvinner väl snart.. Skämt å sido. Vad ska jag säga? Vi har igen ström och kommer vara strömlösa i minst fyra dagar till. Tillgången till vatten är begränsad till den vattentank vi har på taket. Ingen gata under den 34, cirka, har el så det är svart på kvällarna. Igår när jag oc Scott skulle ut ned hunden sa han 'Bring 10 bucks incase we get mugged' so its crazy! Bananasssss.

På måndagen när Sandy kom satt vi vid fönstren och tittade på. Det blåste. Det knakade så mycket i fönstrena så att jag blev rädd att dom skulle gå sönder. På riktigt. Hihi. Sen gick strömmen och internet, då var det inte så roligt längre! Har inte haft internet på en hel evighet.... Så saker och tig känns rätt hopplöst nu.

Så. Vi har ingen ström, tack och lov har vi gasspis. Barnens skola är inställd så dom har hemma 24/7. Hårt jobb.


Jag känner en viss press över att dela massa snaskiga detaljer över Sandy men inget hände på vår gata! Ingen översvämning, inga fallna träd, inga ingenting. Så ja! Ledsen för det. Jag lever i alla fall, här är lite after storm pics på diverse GJDKWQ.


Hej.

1 kommentar: