söndag 7 oktober 2012

It's saturday saturday

Hej vänner!
Min Lördag var väldigt fin. Jakob kom in till stan från Washington över dagen, så efter jobbet mötte jag upp honom och Bellatrix för en tur ut till Brooklyn.
 
Vi hamnade i Williamsburg, ett jättejättex3 fint område med små hus i olika färger, fruktstånd och mysiga restauranger över allt.
 
Jakob och Bella. Vi åt brunch i bara linnen och svettades som ba den. SÅ varmt var det. Nu är det dock inte så varmt längre, bara 13 grader... . . .
 
Sen kom Christian, så vi hämtade honom downtown och gick till vännerhuset. Jag tog dock ingen bild på vännerhuset, man kan antingen googla eller kolla på vänner om man vill se det. Jag tog däremot bild på central park som vi också åkte till. Det var en stor park kom vi fram till.
 
Mina Central Park-kompisar. Rolig fakta: Jag har bott här i 2 veckor nu och har gett vägbeskrivning 3 gånger! Jag tycker det är helt frikkin asgrymt.
Klockan sju skulle jag börja jobba igen, vilket jag gjorde. Efter jobbet sprang jag ner och hoppade in i den där bilen och åkte runt runt tills klockan blev två.
 
 
När klockan blev fyra kom jag hem, sov gott och väl tills jag vaknade av barnaskrik klockan 8:00
 
 
 
HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar