torsdag 4 oktober 2012

Har möglig saft på fönsterbläcket<3

Hejsan.


Idag är det torsdag, det kan man inte tro. Eh. Vädret här är fruktansvärt fuktigt, och jag som är så känslig för sådant svettas något alldeles förfärligt. Inomhus är dock acn på, väldigt mycket ac. Så jag tror att det är kallt (+ att det är oktober, tänker att det ska vara lite kyligt. min hjärna förstår ej hur det kan vara 20 grader i oktober) och klär på mig varmt, går ut och dör svettdöden. (Tunnelbanan ska vi inte ens prata om, jag ville gråta igår innan jag hann komma på tåget där fin - spank god - har ac.



Dobedo...
Idag jobbar jag 7-9, 12-18 och 20-22.30. Det kommer bli en lång dag.

Igår var jag och träffade tysken plus en svensk tjej jag ej träffat förut. Vi möttes på Times square (förstår ej varför mötesplatsen så ofta blir där, mina päps säger att jag måste sluta hänga där. Jag håller med.) vi åt mat och drack kaffe. Eftersom att det är ac på högsta volym överallt måste man gå ut för att värma sig, i oktober. Är inte det lite lustigt? Jag tycker det. I like it.


Så. Nu har jag lite tvätt att göra, byte av sängkläder, matlagning sen blir det speach class med lilltös'n. Just livin' the life I was made to live.


HEJDÅ:::

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar