måndag 15 oktober 2012

Förlåt! Alla mina tysen läsare, sånt här bloggeri blir det varken pengar eller guldpokaler av. Så what is new? Wests up? Whats going on Yvonne?

Ja. Klockan är 7.25, har precis kokat gröt till barnen som ännu sover - klagar ej över det sistnämnda. Har nästan druckit en hel kopp kaffe, brukar vanligtvis bara dricka cirka en halv kopp men Amerika har förändrat mig. Så det är full ruljans här borta. Manhattan har fått två till svenskar och jag är zå lycklish över det. Jag slår vad om att vi kommer bli bästisar och bundis, vi har redan druckit kaffe tillsammans <3

Vet inte riktigt vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Josefin från north Carolina har varit här över helgen, jaaaaag haaaarrrrr ... Varit med Bella. Med Sara. Uhm. Jag får ha kompisar i lägenheten! Ett litet steg för människan men ett stort steg för mitt socialliv. Sara var här och åt pizza med mig när jag jobbade sent förra veckan.

Försöker hitta på aktiviteter att göra med barnen, men det är svårt att hitta något som kan få en treårig pojkes intresse att inte svalna efter bara tio minuter.

Ja, så är det. Har en Washington dc-resa inplanerad sista helgen i oktober och en trip till canada under spanksgivinghelgen! Mycket nöje.


Nu ska jag väcka barnen

C ya dont wanna b ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar