lördag 2 februari 2013

Smileyface

Hej!
 
Idag har jag vaknat på ett ruskigt bra humör, och solen skiner och himlen är blå. Den var i alla fall blå när jag vaknade, nu ser jag att den har täckts av ett vitt molntäcke. Men det är vitt och ljust i alla fall, det ser varmt ut fast det är -2 grader. Jag känner mig som superwoman. Skulle jag springa in i en byggnad skulle jag rämma den till marken med min powerness. Oh Happy Day! På sistone har jag snarare känt mig lite som när man drömmer att man blir jagad men det går inte att springa för benen bär liksom inte, man är alldeles, alldeles för trött och bara ramlar ihop. Men inte idag, idag skulle jag kunna spirnga en mil - rent mentalt alltså. 
 
Så lät det imorse, nu är klockan 00.10 och det känns fortfarande jävligt gött. Vilken dag! Wiwo. Jag och Delsbobella har suttit och smidigt kniviga planer över våran resemånad, så Hejdå flådiga livet. Nu skall jag leva på vatten och bröd i sju månader för annars blir det inget New Orleans', det är då en sak som är säker. Jag startade denna ekonomiska insats med att äta middag i Korea Town. Jag åt ricecake and dumpling soup, det var sådär gott. Write it down: ricecake and doumplingsoup på west 10 koreaway = sådär gott. Ifall du funderar på att åka hit liksom så kan du ta det tipset från en som vet. Och med dom orden avslutar jag detta fenomenala inlägg och även min dunderdag. Adios amigos.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar