fredag 8 februari 2013

princess and terrorist

Hejsan!

Egentligen skulle jag vilja sova för klockan är sent och jag är trött men jag har precis målat naglarna så borstar jag tänderna nu / slirar om till pyjamas kommer dom bli alldeles messy messy. Så då kan jag skriva ner en liten text om alla mina tusen tankar jag tänker ikväll. Tänker bland annat på:
  1. David. Eller Dave som jag kallar honom. Dave bor i en av studentrummen som jag har perfekt insyn till från mitt sovrumsfönster, och sedan igår kväll har Daves lyse stått på och jag har inte sett något spår av Dave. Antingen har Dave 1) Åkt bort över helgen och glömt släcka (vilket är väldigt olikt Dave) eller 2) drabbats av en plötslig stroke och ligger nu på golvet i hopp om att någon ska komma och hjälpa honom. Jag hoppas verkligen på alternativ nr 1.
Okej, jag tänkte visst inte på så mycket ändå. Jag tänkte på något ord som jag tyckte var konstigt men det har visst försvunnit ur min överarbetade hjärna. Javisst, som ni märker är det här en kväll som inte kommer gå till världhistorien. Jag mår illa av alldeles för mycket choklad, lyssnar, av någon oklar anledning, på Kentas "just idag är jag stark" och bara känner väldigt mycket. Försökte mig på att kolla på en Japansk film men i och med att jag inte alls förstår mig på Japanska så kunde jag inte smsa och skypa samtidigt så jag la ner filmen och målade naglarna istället. Och därmed sitter jag nu uppe och skriver detta otroligt meningslösa inlägg.

Jag kan nu meddela att jag såg Dave! Han lever och mår bra, tack och lov. Och med dom orden så ska jag borsta mina tänder. Imorgon är det lördag, jag ska go for en sleigh ride i central park imorgon och på söndag är det kinesiskt nyår och jag vet inte riktigt längre vad jag säger. Godnatt kära vänner, mamma, pappa, systrar, mormor morfar.

hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar