torsdag 31 januari 2013

Fem väl utvalda bilder från inagurationen

Sitter med benen i kors och dricker kaffe, känner mig nöjd för jag har sovit så bra i natt! Det bästa är när man vaknar mitt i natten och känner sig supertrött, känner hur skönt det är att sova, och att man får sova i minst 4 timmar till. Och det har regnat i natt med, vilken toppensömn. Och det är torsdag dessutom, jag gillar torsdagar. I alla fall:
 
The inaguration, ba ba baaam.
 
 The Inaguration hölls den 21 januari i år, samma dag som Martin Luther King Day, at the Capital Building. Informatzionen flödar. Vi stod väldigt nära, som ni kan se. Ni kanske tänker att det inte är så nära men publiken var på 800 000 så vi var fetnära. Jag kunde till och med se Obamas storartade handrörelser.
Jag bad Frank ta en bild på mig och Zoe. Tänkte att det kanske finns någon där ute som skulle uppskatta att se min vackra nuna på bild, mycket nöje.
 
 

Vi stod alldeles perfekt till för att se den stora TVskärmen, så jag stod mest och glåmade på den, när jag inte underhöll barnen då. De var inte så underhållna av tillställningen alls.

^ what ever this guy said. typ


 
Mr. President, why you so handsome?  Eller, why you so serious?
 
Talet var visst 20 minuter långt, jag uppfattade vissa delar av det men för det mesta jobbade jag på att se till att barnen satt stilla och var nöjda. Men ja, det var en häftig grej. Det hölls tal, svors eder, bads böner, sjöngs sånger, såg min all time idol Kelly Klarkson och gick bort från området till Beyonce's vackra toner. Been there done that så att säga
 
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar