lördag 17 november 2012

Jag är en ensam konstnär, jag bor i en låda full med färg.

Hej.

Igår så var familj bortrest till Connecticut över natten så jag hade Viktor och Anna på besök. Vi åt chinese take out, köpte massa godis och låg och kollade på tv. Det var riktigt skönt att inte göra något, det är ju bara att man inte ofta får chansen att göra det, alltså ingenting, i och med att man bor hos en annan familj. Man kommer alltid i andra hand. Men i är alla i samma situation, så vi får ränna runt på gatorna och äta jävligt mycket mat i stället.

Vi var även ut till williamsburg i brooklyn igår. Det är så fina hus där med små konstverk på väggarna, gatorna är mycket lugnare och det är tystare än inne på Manhattan. Det var skönt att strosa runt där i tystnaden. Vi gick på second handbutiker och åt hamburgare. Sen gick jag, Anna och Viktor ner till vattnet och kollade på new york skyline och försökte lista ut vart på ön vi numera är bosatta. Jag tror vi hittade rätt.

Idag har jag tränat, jag vet!! Världens tråkigaste sak att skriva om, vem fan bryr sig liksom? Men det var så jäkla skönt, nu ska jag äta cheerios och titta på sista delen av torka aldrig tårar utan handskar. Känner mig som en kung. Eller kronprinsessa


Adios


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar