söndag 23 september 2012

Update!

Hola amigos!

Nu är jag här, i mitt rum, i lägenheten, på manhattan.

Veckan började med fyra dagars skola ute på Long Island, vilket inte var en höjdare. Lektionerna var långa och sega och väldigt tröttsamma. Det tog slut på luft i rummen på en gång dessutom, och vattnet luktade och smakade klor. Vi åkte in till manhattan på en guidad tur på torsdagen, och när vi åkte in på times square tappade jag hakan. Det var som en bloody myrstack, fast med reklam över allt. Det var helt sjukt - och jag är inte säker på om det är på ett bra sätt. Vi åt tjock pizza på pizza hut, var in på lite olika affärer, och sedan gick vi till bussen som skulle ta oss tillbaka till skolan. Så, vi åkte tillbaka, vi gick och la oss, vi vaknade, vi åt frukost, och sen åkte jag tillbaka till manhattan (det är alltså en 1,5 - 2 timmars färd) där papa 1 & papa 2 hämtade mig.

Det är min tredje dag här nu och första gången som mitt internet funkar - spank god for that. Under mina tre dagar har vi varit till tre olika lekparker, vi har varit på bio på broad way, vi har ätit middag och vi har ätit lunch och vi har lekt och målat naglarna (female bonding time) och lekt med bilar. Allt flyter på bra, vädret är fint. Ikväll ska jag ta hand om barnen själv för första gången, så då får dom passa sig. HAHAHAAHAH

skoja.

HEJDÅ!

1 kommentar: