onsdag 12 september 2012

I'm moving to new york cus I've got problems with my sleep, looks like christmas came early for me


Cultural Care har skickat mig den bästa familjen de har, jag kan inte tänka mig att man kan få något bättre än den jag ska bo med i ett år framöver. Ett fantastiskt par (om någon citerar ur din favoritbok under en intervju kan man inte annat än säga yesss), ett par tvillingar i precis den åldern jag önskade mig - och dom bor mitt på Manhattan. Det är som att man köper buffé och får hela restaurangen med världens myspersonal på köpet. Jag vill skratta högt, jag vill springa runt huset och göra kycklingdansen, jag vill kissa på mig och jag vill, eller kan, inte sluta le. 

jag känner såhär mycket bra känslor!!!!!!!!!

Alltså, lite mer konkret ser min finalmatchning ut såhär:

Barna: Pojke 3 år, Flicka 3 år
Pärona: Pappa och Pappa
Bor: Manhattan, New York
Djur: En hund

(Ska alltså åka till USA som Au Pair. Och här kan man läsa om mitt ljuvliga äventyr. 


Adios!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar